četrtek, 7. februar 2008

Ko vse ne gre kot po maslu



Jezna sem nase.grrrr...Jezna, ker mi nič ne gre dobro. Na faxu sem "popušila" po celotni fronit in bojim se zaključka študijskega leta. Sploh nwm več ali je to kar študiram res zame. Jezna sem na svoje neuspehe. V gimnaziji mi je zmeraj šlo, tu pa kar naenkrat koleps. K da se že ne morm naučit tiste butaste snovi. Kr ne usede se mi u glavo. Najhujše od tega pa je, da ubistvu mam čas za učenje ampak ga ne izkoristim. Rajši z lubijem ležim v postli in gledam TV, kot da bi se miceno učila. Nočem se dajati v nič, ampak na šolskem področju sem bila vedno dobra, sedaj pa nisem več. No sej so tud stvari ki mi grejo, ampak to so bolj pristranske zadeve (vozniški izpit, kuhanje,...). Sploh nwm zakaj se zavzemam za ene stvari, ki mi niso všeč. Občutek imama, kot da sem zgrešila mojo smer študija.

Ni komentarjev: