sreda, 6. februar 2008

Konec in nov začetek

No tako, včeraj je blo konec enega kolokvija (kakšni so rezultati še nimam pojma) in zdaj se mi bliža že novi. Tako lahko rečem, da vstopam spet v fazo učenja. Pa naj bi ble zdej počitnice, jaz se mam pa stalno nekaj za učit. No danes sem si vzela frej. Sedim za kompom, sm rahlo živčna (ker nevem kako mi je včeraj šlo) in čakam, da bo ura pol desetih, da bom odvihrala na vožnjo. Včeraj sem v roke vzela knjigo za teorijo vožnje in so mi križišča tako zapletena. Jao-jz sploh nwm če bom to nardila. Tok enih znakov, križišč in zmešnjave, da se mi bo odfrčkalo. Ma sicer pa pustim zdaj to. Danes je moj dan počitka, vse se mi more zdeti lepo in fino, da se bom jutr lahko podala novim zmagam nasproti (učnim). Manjka mi ena kavica in en piškotek-ajoj, piškotkov ne smem (dieta). Ma grem si jz kafe skuhat. Da nabijem dan z energijo.

Ni komentarjev: