ponedeljek, 18. februar 2008

Jing-jang


Ta vikend sva se neznansko skregala-kot še nikoli do zdaj. Zmrzovala sva ob reki in točila solze v zemljo. Nisem še doživela hujšega prepira, ki se je kdarkoli vneu. A je le pomagal. Tako sem bla jezna, da sem mu povedala vse kar mi je ležalo na duši. Tudi to, da sem odkrila da mi laže v obraz, da se dopisuje z mojim folkom na msn-ju (predvsem z mojimi bivšimi), da mi skriva nekaj z bivšo. Vse sem mu povedala in on mi je povdal čisto vse, kar je njemu tiščalo v telesu. Prepir je po eni strani pomagal, ker sedaj odnos gradiva kot od začetka. Oba sva kot nepopisana lista. Po drugi strani pa, če ga nebi imela tako rada kot ga imam in obratno, bi se verjetno najina ljubezenska zgodba končala. Tako sva začela znova. Sedaj lahko rečem-jing jang. V vsakem slabem je nekaj dobrega in v vsakem dobrem je nekaj slabega.

Ni komentarjev: