sreda, 20. februar 2008

Končno!


Man ni lepšega kot občutek, da nekaj veljaš in da končno nekaj delaš z razlogom. Dobila sem tak močen zagon za študij oz. za mojo življensko pot, da me ta zagnanost kar malo plaši. To pa dopolnjuje še današnji ospešno opravljeni CPP-test(teorija na Roški). Tok sem presrečna, da mi je nekaj uspelo, za kar velja, da ni kar tako. Zame je bla to mala malca- nardila sm ga brez napak. In potem moje drugo veselje. Ugotovila sem, da se bom prepisala na drugo fakulteto in to čist xyz program. Komaj že čakam, da se mi bodo uresničile sanje. Moj strateški načrt pa je slednji: jutri odhitim najprej v svetovalno službo, da vidim ali sem si načrt postavila realno in če je izvedljiv v vseh zakonskih pravilih. Jaz sem čisto v zvezdah in samo še razmišlam, kako z zanosom bom pričela novo študijsko leto. Men zadnje čase čist dogaja. Sploh se ne menm za to, kar bodo drugi rekl. To je moja kariera. Moja poklicna pot. In na vsezadnje moje življenje. In briga me mnenje moje mami.Hočem da bo takšno, kot je v sanjah.

Ni komentarjev: