ponedeljek, 10. marec 2008

Ham-ham


Ta vikend je biu pa res nor. Pa ne v smislu adrenalina-ampak v smislu hrane. Pa to ne samo kar tako, ampak dobesedno žrtja. V petek sem hitro priletela k lubiju in bla totalno tečna. Sej še sama nekak ne vem zakaj točno, ampak na splošno sm bla mal zmatrana. No tako sm se zvečer spravla pečt torto, za njegovo sestrco k sva ji skupaj prpravlala rojstnodnevno zabavo. V soboto zvečer je to potem zgledalo približno takole: trop pubertetniških deklet na kupu ob zvokih najljubše glasbe-Rebelde in Alya zmagata-in ob njihovi najljubši pici. No sej nč ne rečem-tud sama sem si nestrpno že želela dobre pice. In tud to sm tm dočakala. Medtem ko so se punce zabavale, sva jim midva s fantom probala vrtet za njih najboljšo glasbo. Samedva pa sva se skoraj od dolgčasa najedla pice, smokijev in napila cocte. Sej nč ne rečm-to obožujem. Skratka dan se je hitro preleviu v noč, šli smo domov in naslednji dan...spet žrtje. Tokrat sem popoldne spet jedla torto(da se pohvalm, da sm spekla dve torti-eno za punce in eno za domače) in zraven paše še narezek. In jaz nebi bla jz če na koncu nebi pojedla še vse sladkarije k jo vidm na mizi. Ni kaj-najedla sem se vse tja do pirhov. No takrat pa nov val prenajedanja.

Ni komentarjev: