torek, 5. februar 2008

Waaa..kakšen dan!




Danes sem lepo vstala, točno eno uro nazaj. Popila sem že svojo dozo kofeina, se pocukrala s krofom in sedaj preletavam forume in se mal sproščam. Verjetno se vam zdi idealno. Ampak današnji dan je grozen, čist toko grozen, kot tale slikca. Čez točno 4 ure mam kolokvij. In to ne kakršen koli kolokvij, ampak ta kolokvij delam že u tretje. Pravjo da u tretje gre rado in upam, da mi dons uspe. Ker če ne, potem res ne vem zakaj sploh študiram. Grozna mi je misel na to, da ta vikend nisem nič naredila za to, da bi danes znala. Vedno se nanašam na lahke teste in ene nadnaravne moči v možganih, ki itaq nikol ne ratajo. Tako sem živčna, da bi kljub moji dieti, pojedla ceuga prašiča. Lahko pa pogledam na drugo stran, ko bo ura dve bo že use za mano. Lepo bom šla u knižnco po knige za drug kolokvij (drug predmet) in nato se še malo posončit v solarij (obožujem slednje). Prišla bom domov se zleknila pred računalnik, počakala da bo ura sedem zvečer in odvihrala na vožno. Ja prou ste slišali. Delam tud šoferski izpit. Tko da vsi dol s ceste, ko vidte avtošolo. JOKE-mal smeha pa tud more bit. Držte pesti za danes, ker morm narest!

Ni komentarjev: