petek, 1. februar 2008

Samo vesolje in neumnost sta neskončna!

Kako tečno je bilo današnje čakanje na vlak. V čakalnici sem si ogledovala vsakega človeka posebej, opazovala njegova oblačila in pregledala vsak detalj na njem. Ko je dolgočasnost dosegla že skoraj vrhunec, sem na steni opazla nov reklamni plakat (v naši dolini, ravno ne menjavajo plakatov). Na sliki so bili trije ljudje oz. ena družina. Idiličen pogled na družino (oče, mama, sin), ki smučajo. Na začetku sem si mislila:" Ah še ena bedna reklama." In res je bilo temu tako. Ker pa je biu dolgčas neznanski, sem pričela preučevati sliko. In kaj sem odkrila! Ena noga, je bila kar dodana. Ženskina noga se je skrivala za otrokovim telesom in to nogo, so dodali kar na drugo stran. Tega ravno ne opaziš takoj, ampak ko sem pogledovala čigava noga paše k kateremu trupu se stvari niso ujemale. Zato pozor! Ko boste naslednjič obiskovali železniške postaje ali se vozili z vlakom, naj vaš pogled pritegne ta plakat idilične družinice na smučeh. No sej stvar ni neka vrhunska novica, samo čudi me dejstvo, da je potrebno fotomontažo uporabljati, že zaradi takih čist skor brezveznih stvari.

Ni komentarjev: